Tralalla

2011-03-04 @ 15:56:31
Är på allmänt gott humör! Har spenderat dagen med att städa/tvätta/diska/pyssla här hemma och än är jag inte klar! Men måste hinna duscha och göra mig iordning också, så får se om jag blir helt klar här hemma eller inte.

Har haft Mami här som tog med sig mina tavlor och lite krokar o dyl, så nu har jag gjort lite mysigt här iallafall :)
Åh blev så jädra förbannad när jag inte hittade sladden till takkronan men som tur är så ska Mami till IKEA idag så hon skulle köpa en ny ! Och dessutom så ska vi äntligen få nya upphängnings grejor till spegel väggen, halleluljah !!! Men nej nu måste jag fortsätta , blir ju inget gjort om jag sitter här inte.

Dagens små pyssel;


"Kroktavla" i badrummet, i brist på kort så fick jag svänga ihop en egen bild.

Satt upp bilder som jag tagit själv ovanför byrån i vardagsrummet.

Bytt gardiner i köket, kändes vårigt och fräscht med vita! Dock blev bilden väldigt mörk men det var svårt att få till det bra i motljus. Har även satt upp de gardiner som tidigare satt i köket i vardagsrummet tillsammans med de svarta som redan satt där, blev jätte fint men fick ingen rättvis bild.

Puss sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback