Lite sådär smått kär i livet

2011-04-17 @ 21:46:47
Oh herregud vilken helg! Vilket väder! Allt har varit kanon, minus att jag är sjuk men ja det är smällar man får ta, har inte råd att vara sjuk!

Bloggen blir lite lidande under jobbhelger, men det går inte att göra så mycket åt, är så stört trött när jag kommer hem och på morgonen ligger jag hellre och drar mig i tio minuter extra än att plocka fram datorn. Men ja, helgen har varit härlig. Spenderade nästan hela dagen utomhus igår vilket resulterade i att jag numera har en lite gris rosa nyans.. snyggt som tusan! Var ute idag också och hade grillpartaj, mysigt.

Tyvärr är det jobb som gäller imorgon också, men slutar iallafall tre :)
Och vad härligt det var att promenera hem från jobbet, 16 grader ! Lovelyyyy :D Tänk att man bli så glad av lite plusgrader.

Blir gaaalen, försöker lägga upp bilder men nej då vill det inte fungera !!! Well.. sovdags för fröken nu tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback