Tell the story that hides behind your lies

2011-05-17 @ 23:55:48
Ni som inte orkar läsa om en massa känslobabbel, konstiga funderingar och tankar kan ju sluta läsa det här inlägget , för det är precis vad det kommer att vara känslomässig mun diarré.

Att komma till insikt med saker och ting är något som jag har hört många säga, men jag måste erkänna att jag nog inte riktigt hajat vad det betyder. Fast nu är det rätt glasklart, ja alltså min förståelse för insikt och hur det känns, smakar och upplevs. För det är just så, att jag har kommit till insikt med en massa saker. (okej nu kan jag knappt skriva ordet insikt igen, det låter ju bara konstigt.. insíkt insikt insikt, ja ni hör ju själva) Tappade helt tråden nu men ja, iallafall.. mål och mening är något som mitt liv just nu innehåller och det har inte funnits där på ett bra tag, tyvärr. Men känslan av att hitta det igen den är tamejfan great! Jag har återfått lugnet (?) över att inte veta vad framtiden kommer att erbjuda, det känns lixom lite sådär spännande, utmanande och pirrigt istället för jobbigt, oroligt och tungt. Ville bara få ur mig lite meningslöst babbel som annars ligger och gror där uppe i knoppen, vilket tillslut ofta resulterar i känslomässiga utbrott över ingenting, så ut med det ba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback