Lunch på DS

2011-11-18 @ 09:48:58

Är just nu i lägenheten på en snabb visit (farmors lägenhet, snart våran!) för att hämta lite skor till bästa farmor innan jag åker för att hälsa på henne inne på DS. Idag ska vi äta lunch nere i bistron och kanske blir det en skön promenad i det kalla men soliga vädret! Ska bli mysigt :) Får se om man hittar tanten, hon byter avdelning som en annan byter underkläder!

Sen hoppas jag på att hinna med en snabbis fika med fina "tjockis" Linda :) Så Stooor och fin magen är nu! Nu är det inte långt kvar, inte ens en månad. Så snart blir man en stolt gudmor :) Fasen vad jag ska skämma bort lillfisen! ;)
Sen vankas det iaf jobb hela helgen vilket inte känns lika kul, men fort brukar det gå så snart är man väll ledig igen! Nej nu ska jag kila till bussen, Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback