20110517

2011-05-17 @ 23:37:24
Segaste jäkla äckeldagen på länge.. är en rastlös själ som behöver konstant stimulans av det sociala, men icke idag inte. Hängde här hemma hela dagen och gjorde det jag är sämst på - ingenting. Kollade säkert kylen 20 ggr, varför gör man det? Alltså går och kollar i kylen hela tiden när man inte har något att göra? Även fast man vet precis vad som finns där och inte är direkt hungrig.. hum ja skumt det där, eller är det bara jag som gör så?

Well, gick iaf hem till Maria och tog en fika efter att jag för 20:onde gången hade konstaterat att kylen såg lika dan ut som innan. Blev bara en snabbis hos Maria, sen kilade jag till centrum för att köpa hårfärg och liftade hem med mamsen. Lagade mat och färgade håret. Promenerade med Mami. Väntade på att Maria skulle ringa då vi bestämt att vi skulle basta o ta ett glas vin, men nej då somnar tanten i soffan och vaknar vid halv nio..

Så istället så mötte jag upp Linda, promenerade ner till centrum och fastnade i parkerings garaget eftersom att det helt plötsligt började regna igen, fick som tur var skjuts av Jesper till donken där vi tog en kaffe och babblade. Blev en mysig kväll iallafall :) Och basta det ska vi göra imorrn istället!




Dagens, var dock tvungen att byta till jeans.. vädret var ju inte på topp direkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback