Som vanligt..

2011-03-01 @ 14:57:51
Jaa som vanligt när man har en lång ledighet framför sig och har roliga saker inplanerade så lyckas man ju bli sjuk! Är ledig nästan en vecka och imorgon är det planerat att jag och Madde ska åka till Örebro och träffa hennes syster, vill så jäkla gärna åka !!! Men mår jag såhär så blir det soffläge hela veckan för min del..

Mami var iallafall här nyss och lämnade Alvedon, underbara du! <3

Och eftersom att jag inte kan gå ut och göra en massa trevliga saker så fick jag ta saken i egna händer och gjorde mig en nacho-tallrik här hemma istället för att sitta och äta lunch med någon väninna på Anjas, vilket jag egentligen hade föredragit, men jaa vad gör man? Jo gör det bästa av situationen. Så ja här äter jag lunch i min ensamhet på mitt egna café beläget i vardagsrummet.. better than nothing , right ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback