Rubrik för detta inlägg känns överskattat...

2011-03-17 @ 01:44:41
Jaaa... kan ju inte säga att jag är speciellt glad just nu!
Jag är väll en rätt blåögd människa kan man säga, jag vill alltid se det goda i människor och tycker att alla förtjänar en andra eller tredje, fjärde chans... Men jag har ändå en gräns för hur långt någon kan få gå innan jag tappar förtroendet helt. Om man ha gett en människa, ja säg en tredje chans, borde inte den personen då ta den?

Jag anser mig vara en jäkligt bra vän, eller ja det är klart att jag också har mina inte så bra "sidor" och att jag ibland inte ställer upp som jag borde. Men hallå, jag är inte mer än männsklig! Men, eller rättare sagt MEN om man nu har gett en människa fler än två chanser och han/hon inte verkar fatta att man gör det för att man verkligen tror att någon kan förändras, hur fasen ska man resonera då?

Pratade med Jenny tidigare ikväll och som jag sa till henne; vänner växer inte på träd!
Tyvärr är nu alla mina "chanser" förbrukade av denna personen.. Jag är inte den som ställer till bråk och det tänker jag inte göra den här gången heller! Men jag är grymt besviken och tänker inte låta det här "rinna ut i sanden" man får stå för det man gör/säger, så är det bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback