Kuckelikuu!

2011-03-19 @ 06:43:42
Här får man minsann inte ens sova tills klockan ringer! Nej då blir man väckt 06.15 av en pinknödig Roxy, så ja det var bara att vackert kliva upp.. Fast Mami redan var vaken och uppe så skulle Roxy prompt väcka mig för att tala om att hon behövde kissa, suck!

Men men, efter en snabb pink i trädgården så kröp jag ner under täcket en stund till med en kopp kaffe, börjar bli människa nu känns det som! Så nu är det väll dags att ta och göra sig iordning inför ännu en arbets lördag. Men ikväll vankas det visst vin här hemma hos Mamsen då hon ska ha tjejkväll så ni kan ju gissa vart jag kommer befinna mig efter jobbet.. ;)


Right now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback