Barnvakt!

2011-03-21 @ 12:37:49

Var barnvakt åt lilla Albin en stund nu på förmiddagen medans Hanna skulle på arbetsintervju! Vi tog en promenad i det inte så härliga vädret och sen mötte vi upp Hanna när hon var klar, handlade på Ica och sen blev det en kaffe hemma hos henne innan jag gick hem igen.


Mysigt! Lilla Albin sov så gott :)

Men nu ska jag ta och göra mig iordning inför jobbet, joobar bara ett kort pass 14-17 så det är skönt! Tessie kommer även dit på arbetsintervju så vi ska ta en kaffe när hon har pratat klart med chefen :)
Sen ikväll så kommer min Maddilou hit och ska spendera natten här! Ska bli super mysigt, funderar på om man ska ta sig ner till bolis efter jobbet och införskaffa en flarra vin? hum.. får se hur det blir!
Men som sagt nu har jag inte tid att sitta här längre, kanske hinner slänga in ett inlägg innan jag går. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback