20110306

2011-03-06 @ 11:38:35
Har haft en awsome helg! Fredagen spenderades som sagt hemma hos Madde och Marcus, med trevligt sällskap, en box vin och chicago :) Blev tidig "hemgång" (hem till Jacke rättare sagt) eftersom att vi hade bestämt att vi skulle dra iväg på äventyr dagen efter. Så på lördags morgonen så ringde klockan vid nio, halv tio hämtade vi upp M&M, sedan så åkte vi förbi hemma hos mig för att jag skulle packa lite. Sen åkte vi iväg till Fyrishov i Uppsala!

Kände mig lite som 5 år när man åkte i vattenrutschkanorna men haha det var kul! Fast det var ju betydligt mycket mindre där än vad jag kommer ihåg det, fast det är väll för att det var x antal år sen !

Efteråt var vi helt färdiga allihopa så vi åkte hem till M&M och låg i soffan och degade, lyckades tillochmed somna till en stund. Därefter så lagade jag och Madde middag, blev en väldigt glammig lördags middag, nämligen falukorv i ugn med hemmagjort mos, haha :) Men gott var det iallafall!

Sen blev det soffläge en stund till innan vi tog oss ner till Täby centrum för att gå på bio, det blev den nya filmen Sanctum i 3D! Kanske inte min typ av film egentligen, men den var faktiskt bra och jag bölade som vanligt som en liten flicka i slutet.

Tog iallafall tåget hem till Berga och besökte Jessica för att ta två glas vin och sen blev det hem och bums i säng, var helt slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback