Thursdays are fine

2011-04-07 @ 12:30:49

Har haft sovsällskap av min "manvän" som jag o Fia kallar han ;) Mysigt såhär mitt i veckan ! :)

Nu kommer iallafall strax Hanna och Albin, vi ska dricka kaffe och babbla som vanligt. Sen kl 17 så är det dags för jobb för min del. Och sen drar som vanligt jobbhelgen igång.. bara att bita ihop!

Hade iallafall en trevlig ledig dag igår, fikade hos Maria med Hanna och Johanna :) Och Maria den jäkeln hade bakat jätte goda kärleksmums.. jag får skylla på att jag precis fick min ovälkomna vecka ;) Senare så blev det en PW med Maria, men eftersom att hon lånade mina skor så fick hon såklart skavsår efter halva vägen så då fick snälla Sarah hämta upp henne medans jag fortsatte promenaden på egen hand.

När jag kom hem så kom min manvän på besök, drack kaffe, pratade en massa och gosade ner oss i soffan framför tvn. Vi kom inte i säng fören strax efter ett och den stackarn klev upp kl sex imorse.. haha. Det är fan nästan det bästa som finns, alltså att få ligga kvar i sängen när någon annan stackars jävel måste upp och jobba, skadeglädje ja visst!

Hur som haver, nu kommer väll fika komittén strax! Lite bilder kan jag väll bjuda på sålänge;


Jag & Albin :)



Albin äter gröt alldeles själv :)

Blev lite kladdigt! Tur att det var dags för bad efteråt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback