Himlen är oskyldigt blå

2011-04-12 @ 11:09:46
Eller blå är den ju inte just nu.. mer grått och trist för tillfället, snacka om mood drop man får när det är skit väder. Men jaha, nu tänkte jag ta och gå och hälsa på sjuklingen Jessica som jag inte träffat ordentligt på säkert flera veckor.. inte okej!

Igår så kom Madde och invaderade här hemma på en morgpn kaffe, sedan blev det mer kaffe hemma hos henne och även Maria kom förbi med Kira, mys att umgås med tjejorna :) Sen tog jag och Madde en sväng ner till hamnen och flyttade våra båtar med hjälp av Jimmy och Linda, sen blev det ännu mer kaffe hemma hos dem.

Och vad gör ja just nu? Jo precis dricker kaffe.. satan vad mycket kaffe jag dricker om dagarna, säkert flera liter, inte speciellt hälsosamt kanske, men äsch!

Som sagt, nu är det dags att bege sig den 4 minuter långa biten bort till Jessica, Tjing sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback