20110414

2011-04-14 @ 13:41:24
Hej hopp!
Har nyss kommit hem från Hanna, var barnvakt åt underbara Albin medans mamma Hanna var i skolan och skrev nationella svenska prov. Efter morgon flarran så lekte vi en stund innan Maria kommer över på en kaffe, sen tog vi en skön promenad i vår vädret och lilleman passade på att sova, stannade och tog en kaffe vid kanalen, underbart! När lillskrutt vaknade så promenerade vi hem till min Farmor och tog en fika, lekte ännu mera och passade på att äta lite gröt. Sen var Hanna klar, så vi promenerade hem till henne och tog en kaffe på balkongen och nu är jag som sagt hemma. Har haft en jätte mysig dag :)

Nu ska jag strax ta och göra mig iordning, ska möta Sandra på en kaffe i centrum vid tre! Ska bli trevlans att träffa damen, det händer ju tyvärr inte så ofta.

Bilder från idag;


Morron flarran i soffan , mys!

Bus o lek :)

Haha gullesnutten

En nöjd Albin!



Haha Albin med mamma Hannas brillor :)

Kommentarer

Postat av: Hanna - Mamma till Albin

Tack igen för hjälpen kära du <3 :)

2011-04-15 @ 08:28:43
URL: http://hbjorklunds.blogg.se/

Postat av: Linda

Varsågod :) Det gör jag mer än gärna igen :) <3

2011-04-16 @ 14:19:25
URL: http://realmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback