2010-11-24

2010-11-24 @ 11:19:23
Godmorgon ? Gick inte upp fören strax innan elva, skönt! Ligger just nu i soffan och lyssnar på Elinn som snarkar inne i sov rummet. Ska jobba 13-21 idag så snart är det dags att göra sig oordning och bege sig ut i snöstormen, Jippie .. Men imorrn är jag ledig och har en massa att hinna med; möte i Täby, lunch med mormor, tvättstugan, träffa Madde , ringa kläppens kundtjänst och ta mig förbi hos Mami o Papi för att hämta räkningar. Kan nog bli en bra dag :) Men undrar om man ska skaka liv i Elinn eller om hon ska få snutta vidare tills jag har gjort mig iordning? Äsch , det är väll bäst att hon får sova antar jag. Men jaha, då ska jag väll ta och göra mig lite vacker då! Puss sålänge

Kommentarer

Postat av: elinn

Hihi , tur att du inte väckte meeej dåe !! =D

2010-11-29 @ 02:26:54
URL: http://nosmaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback