Störda människor

2010-05-25 @ 14:13:08
Är hemma, försöker bota min baksmälla, tittar mig omkring och ser att det ser förjävligt ut, svinstia helt ärligt, men orkar jag lyfta på arslet ? Nej. Nix, inte idag inte. Det får bli morgondagens projekt.

Igår efter jobbet så åkte jag iaf hem till Wilsson och drack kaffe ute i solen, gött. Gick hem till mami o papi för att äta middag, födelsedagsfikade hos älskade farmor och sen blev jag upphämtad av Fian. Hon dumpade mig nere vid kanalen med en platta bärs och Dinah. Sen kom Frida, Madde och Annasara också, trevligt som attan var det! Skulle ta sista tåget hem för att gå och lägga mig, men jag fick sällskap av Fian och Dinah och vi rörde oss med bestämda steg mot tegel. Var där 35 min innan stängning, 5 redbullvodka och en cider beställdes in, Fian spelade på grodorna som vanligt, drinkarna slog verkligen till i pallet på mig, glömde mobilen inne på bordet när vi skulle gå hem. Sen blev det kaos med operation flest askkoppar vinner, blommor försvann och livet var underbart.

Bästa kvällen på länge även om man idag mår som man förtjänar. Ska ta tåget till berga om en timma, dags för jobb 16-21 och sen är det bara att byta om och röra sig in mot stan för att gå på Maddes studentskiva med Jessica! Så det blir väll all in ikväll också antar jag, har ingen aning om hur vi ska komma hem men det får väll lösa sig på nått jävla vänster. Nej men nu är det dags att börja göra sig iordning, Puss sålänge!


Förra måndagen när ja o fian hade druckit öl.. haha att det alltid ska spåra

Kommentarer

Postat av: Fian

Haha måndagarna är tydligen våra dagar :D

2010-05-25 @ 21:57:44
URL: http://sophiarubin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback