Sommar & Sol !

2010-05-21 @ 11:32:56
Har precis varit ute på en promenix i spåret med Madde, blev till och med lite joggning ;) hah, fan vad vi är bäst!
Jobbade ju sovjour i natt så kom hem vid halv nio imorse, var rätt trött men nu har jag piggnat till ! Ska ta och äta lite lunch om ett tag och sen tänkte jag ta tåget till berga och möta upp Mariababe för lite kaffe nere vid kanalen och sen är det dags att jobba igen, blev 16-21 istället.

Längtar äckligt mycket efter nästa helg! För det första är det lön på torsdag (jippiie!!!), sen på fredag är det planerat att vi ska sola, bada, grilla och dricka öl vid Engsan (en sjö tror jag..?) Och på lördag hoppas jag på att det blir Grönan med bästa Fian och Degen :) Nu får man hålla tummarna för att vädret håller i sig också..

Här är lite bilder från igår när vi var hemma hos Anne och sen satt nere vid kanalen :)















Puss sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback