Numera täby bo..

2010-05-03 @ 10:52:31
Jahapp, då var man färdig inflyttad i lägenheten då! Eller ja det blev jag i lördags rättare sagt, super fint är det :) Maria, Jessica och Johanna kom hit och drack vin med mig, det slutade med att Maria åkte hem, jag fick oväntat besök från berga, jessica o johanna drog på tegel, en viss person däckade i min säng ;) den andra personen tog en taxi hem, jessica kom tillbaka hit efter stängning på tegel och släpade med sig "Ica" , haha, helt galet! Men roligt var det. Och igår så kom Sandra, Madde och Wilsson hit, vi degade hos mig och sen tog vi bussen ner till vattnet vid Näsbypark och grillade korv, fiskade och drack vin. Blev tidig hemgång och jag och Maddeplutt somnade gott efter nån timmes babbel, mys ! :)

Ska alldeles strax sätta på kaffevatten, diska och sen gå ut i solen och möta Sandra. Sen är det dags att duscha och göra sig iordning för att åka till Berga och gå på utbildning (Basal hygien) i Alcea huset, därefter blir det en sväng hem till mami o papi för att packa ihop de sista sakerna, äta middag med dem och sen skjutsar de hem mig, för papi har inte varit här än! Så det ska bli kul :)

Och imorrn, jaa redan imorgon så åker jag och Jessica till MALTA !!!!!!!!! Aaaaaaah galet :D:D:D Ska bli super roligt/skönt . Nej , nu är det dags att ta tummen ur arslet och diska. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback