Avundsjuk? Nehej inte alls..

2010-05-21 @ 23:10:49
Usch o fy o blä på att alla är ute och festar arslena av sig ikväll medans man själv får sitta hemma och dö medans man väntar på att jobbhelgen ska ta slut. Men men, ett plus i kanten är iallafall att jag precis fick veta att det är storhelgs tillägg den här helgen! (pingsthelg) Så det blir gött med pengar ;)

Skulle ha mött upp min gamla vän Linn, men hennes party pack rörde sig mot Ensta innan jag fick tag i henne så det var ju synd. Men det finns ju fler dagar, och enligt henne så är hon i Täby ofta så vi får väll ta det en annan dag :) Pratade nyss med finaste Fian också, nu är det spikat att det blir Grönan på lördag! :D How lovely som hon brukar säga ;)

Lagade iaf en sjukt god "köttfärs gratäng" på jobbet idag, mumma! Massa vitlök också ;) Så det är väll kanske tur att man inte ska ut bland folk ikväll, haha ! Blir till att sova i berga imorgon efter jobbet, eftersom att jag slutar nio och börjar åtta på söndag, och så har gulle Tomas lovat att hämta mig på söndag morgon :D Inte lite skönt! Sen efter jobbet på söndag så blir det kalas hemma hos kusin Rasmus för han fyller 15 ! Wohoo moppeåldern ;D Och måndagen bjuder på en till födelsedags fika men hos min älskade farmor, som förresten är på bättrings vägen nu vilket känns oootroligt bra :) Heja super granny ! <3

Men jaha, då är det väll dags att sova nu för min del.. är iaf trött så får hoppas på att jag somnar fort.
Puss då


Malta - Blue Lagoon

Malta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback