Trying to make the right decission, but damn it's so hard..

2010-01-21 @ 00:27:43
Har ingen jäkla aning om vart jag står? vart du står? eller vart VI står?
För är det inte så att det faktiskt på nått sätt är "vi"..? Inte för att vi direkt har sagt det uttryckligen, men det måste iaf vara åt det hållet, annars är jag helt ute och cyklar..

Men, nu är det ju faktiskt så att för att jag ska få klarhet i det hela så är egentligen det enda jag behöver göra: FRÅGA ! Hur svårt kan det va? Jo jävligt svårt vill jag lova! Det finns så mycket OM OM OM i mitt huvud som gör att jag helt enkelt inte vågar. För vem vet, du kanske inte alls vill? Eller så är det precis det du vill. Dilemma säger jag bara.. Men, nu har jag bestämt mig för att sluta vara en sån mespropp! It's now or never , det värsta svaret jag kan få är väll ändå bara ett nej? Så inom snar framtid ska jag ge dig frågan..


.. jag vill bli Din. Vill du bli Min?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback