Sovmorgon!

2010-01-16 @ 22:37:08
Mahah, får en timmas sovmorgon imorrn ! :D Tänk vad lycklig man kan bli över bara en timma ;P
Well, kör ju då 9-18 imorrn, det ska skuttas runt i gympahallen, bakas och kanske promeneras lite om tiden räcker till ! Konferans på måndag, förhoppningsvis även möte med chefen angående mitt schema som jag inte har no what so ever koll på .. så det skulle inte vara fel att få tillbaka lite kontroll över tillvaron.

Hur som haver så har dagen varit okej, inga större bravader på jobbet. Förutom att det där jävla skit kloret i bassängen har gjort så att mina naglar har släppt lite :'( buhu ! Så blir det tammefan inte när man badar i söra simhall, men nej när man badar i solskiftets jävla lilla skit pool proppad med über mycket klor då släpper naglarna och man kliar ihjäl sig (är överkänslig mot kloor nämligen) blää

Borde väll nanna kudde strax antar jag, skulle vara trevligt att vara utvilad imorrn för en gångs skull !
Nighty <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback