Nighty nighty rockstars!

2010-01-15 @ 23:06:38
Kom hem nyss. Var på jobbet redan halv fem för att ta emot det nya barnet som kom idag, det ska bli mitt "special barn" som jag ska ha var fjärde helg :) Jobbade 17-21 , var ganska slappt, lagade mat och körde bara på de gamla invanda rutinerna. Missade bussjäveln och fick vänta i 35 minuter, bytte buss i centrum och drog förbi Wilssons jobb en snabbis för att säga hej.

Sophia och Sarah var här tidigare idag och fikade med mig, mys! Blev en del killsnack kan man ju säga..
Ska iaf sova strax, upp och hoppa kl 7 imorrn, får inte glömma att packa badkläderna.

Hade nog inge mer intressant att delge mig av för tillfället, kommer bli sugig update imorrn pga. mitt 8-21 pass men vi hörs när jag kommer hem . Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback