Lördag 9/1-2010

2010-01-09 @ 19:38:05
Hemma. Ganska skönt, har tagit ut min "äta vad jag vill dag" idag och käkat pizza till middag med mami o papi, gött vare vill ja lova ;P

Jobbade ju igår, tiden gick ganska fort och efter jobbet smet jag förbi hos Maria på en fika, fick även sällskap av Sarah, Malin och lilla söta Isabella :) Sen blev det promenad hem för min del, middag, dusch och sen mötte jag upp Jacke utanför mig, tog en sväng ner till Wilsson för att hämta mina öl och blev kvar en stund och tog en grogg. Sen var det dags att ta sig ut i kylan igen och gå ner till tåget, var hemma hos Marcus med han o Madde, trevligt :D Sen blev det en iskall mittinatten promenad hem till Jacke, jag somnade bums.

Och dagen har bara spenderats i sötnos säng, med mys o film :)


:)

Hah, snyggt ;)

Mina två sötnosar <3

Och en super sexig Marcus ;P

Puss sålänge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback