It's going to be the greatest year ever.

2010-01-03 @ 14:44:46

Hallå alla sötnosar! :)
Upptäckte just att jag inte har skrivit ett enda inlägg 2010!? But that is about to change ;)

Well, hade en jävla abstinens över nyår.. helt i onödan! Allt gick som en dans, lokalen blev klar, musiken pumpade, maten var god, alla var sjukt glada och jag fick hångla på tolvslaget , haha. Det  var faktiskt mitt bästa tolvslag ever.. jag hade alla (nästan) nära och kära runt omkring mig, jag fick se en massa fina fyrverkerier, jag drack äcklig "skumpa" (hallå, det hör till) och jag fick som sagt kyssa min sötnos :) Eller min.. men jaa you get it.

Vi partade fram till klockan fyra på natten, fick skjuts hem av jimmy, jag ramlade så fort jag klev ur bilen, vi fyllekäkade mackor, jag duschade och sen hittade jag en söt snarkande nallebjörn i min säng som jag snabbt gjorde sällskap. Jag vaknade pigg som en lärka tio över nio på morgonen, fick mig lite morningsex, sen somnade björnen om igen och jag roade mig med att kolla på en film. Sen var det dags för att städa lokalen, gick snabbt och smärtfritt och med depositionen tillbaka i handen bar det av till donken för välförtjänt käk :)

De senaste dagarna har iaf varit lugna, massa filmmys, sladdade med jimmy o co i arninge igår och sen har jag bara allmänt degat! Idag blir det förhoppningsvis middag med jacke, madde o marcus :) Sen blir det nog övernattning hos nallebjörnen - mys ! Här är i alla fall lite bilder från nyår;


Fixar iordning oss

Fixade Johannas frilla :) finfint

Söta <3

:D

Puss sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback