Good nighty

2010-01-30 @ 22:27:45
Har som sagt jobb helg, därav den kassa updaten.
Shoppade som en galning i onsdags med jessica, sandra o madde i kista (visar bilder imorrn), sen blev det middag (tacos) med jimmy och wilsson innan det var dags för min nagel tid (visar bild imorrn) vi lyckades även klämma in wilsson efter mig så nu har vi både georgeus nails as always ;) Efter jobbet på torsdagen så blev det en sväng förbi kusin carro på en kaffe och sen förbi wilsson på ytterligare en kaffe. Sen var det dags att röra sig in mot stan med jessica och mina kusiner linus o rasmus. Käkade middag och sen kollade vi på Avatar i 3D, avslutade kvällen med att åka hem till sweetie och somna i hans famn. Jobbade igår, tog en kopp te efter jobbet hos jenny. Och ikväll fick jag sluta tidigare så jimmy hämtade upp mig vid sju och sen bar det hem till wilsson. Blev två glas vin och wii sports :) Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback