Frukost, babbel och alfapet !

2010-01-20 @ 15:22:07
Sov hos Jacke inatt :) Vi låg bara och kollade film (Danny the dog) , snackade och myste ! Har saknat det faktiskt, var ju över en vecka sen sist jag fick sova med min björn . Han hade iaf sovmorgon idag så vid kvart över tio imorse gjorde vi sällskap till stationen, han åkte till skolan och jag till berga.

Tog bussen hem till Jessica där det serverades frukost, sen kom Wilsson oxå :) Blev en massa babbel och sen körde vi en omgång alfapet (ni kan ju gissa vem som vann!) innan det var dags för mig att promenera hem och get ready for work. Kör 17-21 idag, så inga hästpass här inte. Blir nog i övrigt en lugn kväll skulle jag tro.


Alfapet

Vad pigg och glad man kan se ut^^

Måste vara den snyggaste bilden på Wilsson som nånsin tagits !

Hopp och skutt :D

Sexigt, det är det enda jag kan säga.

So that's my day in pictures! Ska get ready nu och gå till bussen om en halv timme, hörs after work!
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback