Cup of the

2010-01-13 @ 00:03:26

Kvällens sysselsättning blev att ta en kopp te och prata skit med Jenny :) Sen har jag bara degat framför datorn, man kan behöva sånt ibland också ! Ligger och drömmer mig bort till värmen.. Thailand, Playa del Ingles, Turkiet, Barcelona, Australien.. Tänk er att ligga på stranden i en solstol med en god drink i handen och bara njuta!

Sophia och Sandra ska ju sticka till playa del ingles i slutet av mars, jag är medbjuden Men.. antagligen kommer jag att ha häcken full med jobb just då :( Ska givetvis kolladet först innan jag säger nej, ska ändå ha möte med chefen nästa vecka. Men skulle det vara så att jag har en massa jobb just den veckan kommer jag tyvärr inte kunna följa med mina fina sötisar :( Men men, ska väll inte deppa ihop för det ! Hoppas på en ny Turkiet resa i slutet av augusti/september och sen ska jag tammefan åka till Thailand inom snar framtid, ska. Kan bli i år, kan bli nästa år, men ändå , jag ska!

Har i alla fall en kryssning att se fram emot den 19 januari :) Ska åka med Maddeplutt, har ingen koll på vilka andra som ska med men men :P Ska iaf bli skit kul att få festa loss lite, var ju faktiskt länge sen?









Saknar saknar saknar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback