Cozy

2010-01-12 @ 17:31:10
- Plaskat i swimmingpöölen | Check
- Ätit lunch med Johanna | Check
- Fikat framför brasan | Check

Jahapp, Johannie gick nyss hem så tänkte att jag kan passa på att blogga :)
Skönt att simma faktiskt, men vi skulle bada bastu efter och det gick i ungefär 5 min.. det var nån som verkligen hade brassat på inne i bastun så det var sjukt varmt ! Sen tog vi iaf en promenad hem till mig och åt lunch och sen har vi myst i soffan framför brasan med Varma Koppen-Kantarell <3 Jag skulle kunna leva på det ! ;D Eller nästan iaf..

Får se vad man ska hitta på ikväll, Maddeplutt ville ta en öl på akter.. but I'm brooke och faktiskt inte sugen? Kanske blir en lugn hemmakväll, eller en fika hos Wilsson?, kanske ett varmt bad m tända ljus o en bra bok.. Ja vi får väll se, blir nog inget jätte spännande ialla fall.

Ska ju följa med farmor till Karolinska imorgon igen för då är det dags för första cellgifts behandlingen.. Kommer säkert gå prima men lite nervös är jag ändå. Puss sålänge


Varma koppen framför brasan - mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback