Workweekend

2009-09-11 @ 22:56:18

Jahapp, då var man redan hemma, en fredags kväll .. Jobbade 17-21 idag, så det var ju inte direkt så jobbigt, hade bara lite problem med att få ett av barnen att somna, men så kan det va! Fick iaf skjuts ner till centrum av snälla Thomas :) Sen svängde jag förbi Elinn och Fredrik för att snacka lite skit, men rörde mig hemåt strax efter tio snåret.

Blir iaf jobb hela helgen , 8-21 imorgon och 8-17 på söndag . Ska tydligen bada imorrn ! Kan bli kul ;P Nästa helg är jag iaf ledig (än sålänge..) fredagsplanen är att gå till The Bridge och festa ! Är ju aldrig ute längre (vilket är synd) så vi tänkte att vi skulle passa på medans jag är ledig :) annars bli väll den helgen rätt lugn tror jag,

Over and out ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback