To do list for tomorrow

2009-09-25 @ 00:02:52

Tänkte börja med att lägga upp ett eller kanske två kort på mig. Har upptäckt att jag är ganska dålig på att lägga upp bilder på just mig själv! Men här är två från igår på dan, innan jag promenerade hem till Sandra och drack kaffe som vanligt ;)




Såå , there you go ! :)
Hursomhelst, hur mycket jag än ser fram emot morgon dagen (eller ja idag rättare sagt) så har jag en jävla massa att hinna med innan jag o wilsson tar tåget in till täby (förhoppningsvis innan 4!)

- Raka benen och sånt skit (hatar att raka benen, tar ju bara forever och är skit tråkigt)
- Välja outfit inför kvällen
- Packa väskan med kläder smink och andra förnödenheter
- Springa ner på posten och hämta ut 2 paket
- Ta ut pengar inför resan
(efter rånet igår så ska det ju tydligen bli svårt att ta ut pengar så bäst att passa på!)
- Möta upp Jimmy för "dryckes leverans" ;)
- Kanske packa ihop Wilssons väska medans hon är i skolan
- Betala hyran + mobil räkningen till mamsen
- Möta upp Wilsson och åka in till täby
- Köpa present åt Sophia
- Växla in pengarna inför resan
- Hjälpa Sophia med lokalen och så
- Göra mig/oss iordning
- PARTYYYY !!!!!!!!!!!!

Haha, ja så min dag känns lite hektisk.. iaf med tanke på att vi ska försöka åka in till täby innan fyra och jag lär inte kunna somna inatt som vanligt så då känns det inte super kul att behöva gå upp tidigt imorgon.. men men life is a bitch sometimes! Ska väll iaf försöka sova nu.. kommer väll ta några timmar som vanligt. Suck

Lot's of Love <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback