Tattoo in Alanya

2009-09-10 @ 15:10:50
Ska ju tatuera mig i Alanya (en pussmun) vart den ska sitta får förbli ett mysterium för er som inte redan vet vill säga ;) Men jag har haft svårt att hitta en riktigt bra pussmun.. har funderat på att göra min egen, men det är ju så svårt att få till en riktigt snygg.. den ska ju trots allt sitta hela livet !

Men nu har jag hittat en som jag iaf funderar på att välja:

Vad tycker ni? Ja eller nej? Kom gärna med bättre förslag om ni hittar finare pussmunnar! Skriv antingen http adressen i en kommentar eller till [email protected] . Tack på förhand :) hihi

På tal om tatueringar nu när vi ändå är inne på det ämnet.. jag ritade en skit cool på min hand häromdan!
Jag tycker att den är skit snygg men jag skulle aldrig vilja göra den på ett så pass synligt ställe.




Jag tror att det skulle verkligen vara jätte fint att ha den .. men som sagt, inte på handen ! Då kan man ju aldrig dölja den. Jag är mer för tatueringar som inte syns, både små på diskreta ställen men även stora över t.ex hela ryggen, de syns ändå inte om man inte vill visa dem !

Nej , men nu ska jag byta om lite snabbt, koka massa med kaffe och ta med i en termos! Ska möta upp Wilsson när hon har slutat och fika nånstans, det är ju så härligt väder :)


Snyggingar , rå-pose på public toilet ! <3

Love,
Linda Furtenbach

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback