Sad, but true

2009-09-20 @ 23:37:31
Ingenting tycks vilja gå som jag vill.. jag lyckas komma emellan val som inte går att avgöra. Ingen av lösningarna är bra, det är mest skit hur jag än väljer.. vi får se med tiden, kanske kan jag få nån sorts jävla klarhet i hur jag ska göra?

För att sluta prata om tråkiga saker så kan jag berätta lite snabbt om denna roliga helg :)
I fredags drog jag, johanna, linda, jessica, jamie o yunus in till stan för att gå på The Bridge. Var ett ganska kul ställe, inget speciall direkt men helt okej. Slutade med fylle käk på donken innan en hemfärd på 1 ½ timma..

Och igår var det galej! En massa folk, både nya och gamla. 50% vodka och jag kan ju aldrig sluta fel.. hah. Jag och Jessica damp inte in hos henne fören vid strax efter fem imorse. Sov till typ halv två sen har det bara varit deg framför tvn.

Har inte så stor lust till att skriva överhuvudtaget.. så soo long fuckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback