Så lite som möjligt på så långt tid som möjligt.

2009-09-10 @ 14:41:34

Hejsan hoppsan!
Hur står det till? Med mig är det bara bra, eller njae nu ljög jag lite.. är snuvig och hostar, men det har jag varit i flera veckor känns det som och det blir aldrig värre men det försvinner inte heller.. suck. Så jag har typ vant mig med att leva i detta tillstånd så enligt mig är jag inte sjuk. Eller ja , alltså strunt samma nu blev det bara snurrigt.

Har varit en jobbfri vecka vilket har varit grymt (!) skönt. Klev av mitt pass i måndags morse kl. 08.00, tog sedan en promenix hem till Jessiie för att slita upp henne ur sängen och äta gemensam frukost. Sen degade vi mest hela dagen, skulle målat hennes garderob men klockan "sprang" iväg så vi "hann" inte göra det ;) Egentligen var vi bara lata och orkade inte flytta på våra feta arslen efter att vi varit nere på 'Grand Café och lunchat och sen köpt med oss Power King hem till Jessiie.. så det var ren lathet, men skönt :) Senare på kvällen drack vi öl nere i jimmys båt, trevlans!

Resten av veckan har nog faktiskt också bestått av öl.. tisdags var det tegel, och igår blev det bastubad och tommys. Hum., känns som om man kanske borde slow down... aj aj. Men ikväll blir det iaf lugnt! Jobbar hela helgen.. så måste väll vara någorlunda utvilad tills imorrn, inte för att jag börjar fören klockan 17 men ändå ;P

 
Haha, sexig fjortisbild från i tisdags "getting ready for tegel"


Sötnos på tåget påväg in till tegel <3


Efter några öl var det tydligen okej att vara med på bild ;)

Pusssålänge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback