PANIK !

2009-09-14 @ 12:34:48
... trodde jag iaf för en stund. Sitter och pratar med Mami vid frukostbordet då hon plötsligt bara i förbi farten hasplar ur sig att det minsann är översvämmning i Turkiet ! Jag höll på att hosta upp hela frukosten, men som tur är har jag kollat nyheterna och det verkar som tur är inte ha drabbat Alanya (?) :)

Well, har ägnat hela morgonen åt att dammsuga, dammtorka, bädda, diska och tvätta.. lagom kul. Men min gammel mormor kommer hit idag ! Hon är 95 år och pigg som en lärka, bor hemma själv och har bara folk som handlar och städar en gång i veckan , as cool tant ;) Så då måste det ju vara hyfsat fint här hemma .

Ska fortsätta nu, så att jag blir färdig någon gång. (Har ju faktiskt annat att göra idag oclså)

09.00 Klockan ringer, försöker få tag på Maria eftersom att hon skulle permanenta farmors hår, inget svar? Ställer om klockan o sover vidare..
10.00 Klockan ringer igen så jag masar mig ur sängen för att få i mig frukost. Sen börjar diskningen och städningen...
13.00 Duscha och snygga till mig
? Träffa gammelmormor
? Fika med Lollo :)
19.00 Gymma med Wilsson.

Fast sen vette fan, men nått ska man väll hitta på ;) Puuussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback