Låååångt inlägg

2009-09-18 @ 01:16:24
Japp, detta får bli ett ganska långt inlägg då jag inte har skrivit på några dagar!
Kom hem nyss från bio med Sandra :) Såg Sommaren med Göran i täby, filmen var ganska rolig men jag och Sandra var typ övertrötta båda två så allt var verkligen skit kul, garvade åt allt och ingenting. Tog en massa fula mupp bilder också, flest på Sandra dock (jag var inte direkt i form för att synas på bild..) Har iaf haft en super mysig och rolig kväll ! <3 Lägger upp lite bilder iaf :)



Kärlek <3 Our speciall ;)



Sandriie ;P



En till Sandra :)



Yummie <3



Hetingar! ;) <33

Tidigare idag så fikade jag med  Mariababe på Grand Café , blev en kopp varm choklad <3 suuper god ! Satt och snackade en massa skit. Sen gick vi till nyrenoverade pizzerian Storäng (föredetta Beograd) och åt jätte god pizza. Sen rullade vi därifrån som två tunnor och träffade Hanna på en fika hos henne. Juste svängde in på Lindex en snabbis och köpte en ny scarf och fingervantar också :)

Igår jobbade jag ju natt, vilken helsikes natt det var.. en av dem sov inte en blund på hela natten..

I tisdags så mötte jag upp Wilsson och Sandra på Grand Café för att ta en fika, sen kom Viktoria ner och var med:) Fast efter kaffet blev det ju en öl.. och sen en till.. och en till.. sen kunde vi inte hålla oss och köpte ett flak istället och drog till Sophia i Täby. Satt vid fontänen en stund, sen fick vi för oss att vi skulle bada.. kallt säger jag bara. Kvällen fortsatte uppe i Sophias lägenhet, det var dans, hög musik, shots, halvnakna människor, kedjerökning, gråt och en massa skratt. Blev en ändå lyckad kväll och jag stannade kvar över natten. Jag och Sophia vaknade vid elva tiden redan nästa dag, mådde väll som vi förtjänade.. Degade en stund innan vi stack ner till centrum och käkade på pizzeria palma , mums! Sen blev det lite babbel och mer degande innan jag var tvungen att åka hem för att kunna sova några timmar innan jag skulle upp och jobba natt.

Some Pictures



Viktoria & Wilsson på Grand



Ja, det råkade ju visst bli några öl också..



Sandra :)



Sandra & jag hemms hos henne innan vi åkte till täby



^^ ?



Haha!



Moi :)



Haha, toaletten innan tågresan till Täby - tre kissnödiga damer



Framme i Täby



Framme i Täby - snyggingar <3



Jag och nån Niclas (Wilsson var väll inte jätte stadig på handen kanske..:P)



Jag precis innan fontän doppet



Sophia :)



Tre färdigbadade snyggingar!

Haha, jaa det blev iaf många bilder :) Sen om bildkvaliten är så bra det är ju en annan sak..
Men men, imorgon blir det utgång ! The Bridge med Johanna, Jessica, Wilsson och Jamie :D Ska bli skit kul, har inte varit ute på hur länge som helst känns det som . Ska väll kanske sova snart.. eller ja vi får se.

Pusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback