Kaffe

2009-09-13 @ 19:21:32
Nu är jobbhelgen över ! Puh ., fast det har varit en ganska kul helg ändå så man ska väll inte klaga :)
Promenerade faktiskt hem från jobbet idag, kände att jag hade valt fel skor för det men men.
Gick och lyssnade på min Ipod påväg hem och när jag är precis utanför mitt hus så går jag i min egen lilla värld och bläddrar igenom låtar, rätt som det var dunkade jag i något med fotan, förvånat tittade jag upp och fick se världens jävla hög med ved. Päronen hade tydligen gjort värsta beställningen inför vintern. Så nu måste man klättra över en bamse vedhög om man ska komma in eller ut, men förhoppningsvis är väll den borta senare ikväll.

Jaja, babbel babbel . Nu ska jag maka mig hem till Hanna och dricka kaffe ! :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback