Jävla piss väder ! :@

2009-09-22 @ 23:33:37
Hemma , nerkrupen i min varma mysiga säng !
Blev ingen träning idag :( Wilsson banga och när jag var påväg ner kom jag på att jag glömt ta med en tia till skåpet så då blev det till att promenera hem till Sandra istället :) Vi har druckit kaffe och mysat ! Färgade hennes utväxt också , hum man kanske ska börja ta betalt för att göra sånt skit? Haha, nej men ibland verkar det som att alla ska färga håret samtidigt, och såå jävla kul är det ju inte direkt att stå där med äckliga plasthandskar och illaluktande hårfärgs klet . Men fint blev det iaf :) as always ..

Har verkligen inte gjort ett piss idag. Gick upp vid halv tolv tiden, åt frukost och så kom Wilsson hem till mig. Vi har bara legat i soffan och degat hela dagen.. suck, inte får man nått vettigt gjort inte :P soffpotatisar är vi allihopa

Och hallå?!? vad är det för satans rusk väder ute? blåser ju typ storm nästan och varmt är det inte heller..


Varför är det inte lika fint väder som det var för en vecka sen?
(Bilden är tagen förra måndagen)


/Bitterfittan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback