Imorgon är det fredag gott folk !

2009-09-24 @ 23:48:14
Hejsan hoppsan alla glada! Eller jaa.. alltså jag är iaf glaad :)
Ingen speciell anledning direkt. Fast det kan ju ha att göra med att:

*Lönen kommer in om 20 min
*Jag hade roligt och dansade som tusan på tegel igår!
*Jag överraskade farmor idag när hon kom hem (vi har gjort om i hennes sovrum)
*Det är FREDAG imorgon ! Wihoo, inte nog med det, Sophia fyller ju faktiskt 20 <3 Och ska ha party imorgon :)
*Jag får hämta ut min rosa mysdress imorgon !
* Det är snart endast 8 dagar kvar tills vi åker (!!!)

Haha, ja dessa saker bidrar mycket ;)
Plus att jag har fikat med Madeleine idag ! Vilket jag inte gjort på huur länge som helst , mysmysmys <3
Sen har jag spenderat kvällen hemma hos farmor med god middag, en massa babbel och tv-mys :)

Hade iaf skit kul igår på tegel, var i stort sett nykter (- 2 cider 1 öl). Tyvärr var det lite drama igår, men inget jag var inblandad i så det rör mig inte speciellt mycket !

Tänkte iaf lägga upp lite bilder från The Bridge i fredags , hittade några halvtaskiga på mobilen ;) Och lite kort hemifrån Elinn också :) !


Jamie och Johanna påväg in till The Bridge

Johanna och Wilsson påväg in

Jessica påväg in

Jag och Wilsson på The Bridge (jävligt taskig bildkvalite..)

Yunus och Johanna på The Bridge

Jessica och jag hos Elinn

Fredrik my bloggbuddie ;)

Sandra och Jessica :)

Tomorrow is gonna be a good night !! I can feel it :D
Puss sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback