Friday 040909

2009-09-04 @ 15:16:18
Hello everyone ! :)
Har intagit soffan nu idag igen , slö? japp
Skulle upp till puben igår men Jimmys nyinköpta bil dog efter ungefär några minuters bilåkande.. suck. Tur för honom att han hade två starka brudar (jag o wilsson) med sig som kunde putta undan bilen så att den inte stod så nära vägkanten. Till råga på allt så spöregnade det ute också.. var inte så speciellt happy face. Men jag o wilsson drog ner till akter istället för att dela på en kanna, riktigt trevligt! Satt bara och snackade en massa skit gamla minnen osv.

Så ikväll är det dags att jobba igen, visserligen bara 17-21 men ändå. Sen är det planerat att åka hem till Jessica i Vaxholm :)

Nu är det då bara 29 dagar kvar tills vi drar! Fan vad jävla kul vi kommer ha , har en bra magkänsla inför resan och det är ju possitivt :) Känns nästan som om jag ska ta och börja packa väskan om nån vecka., haha lite tidigt jag vet . Men det skulle kännas bra att ha koll på allt ock kunna känna mig lugn när väl dagen kommer. Dessutom står det ganska mycket jobb på mitt schema här framöver så det är väll kanske ganska smart att börja redan om nån/några dagar.

Men nu ska jag snygga till mig lite innan jag tar en promis hem till wilsson på en kopp kaffe innan jag ska iväg till jobbet!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback