18 dagar kvar !!! :)

2009-09-14 @ 00:11:20
Sitter just nu och målar naglarna, kände att de behövde fräschas till. Men snart ska jag göra nagelförlängning igen, ska bli så himla skönt! Älskar att ha det, de är snyggt, man behöver inte oroa sig för att de ska gå av så lätt (som mina egna naglar gör) och det ser fräscht ut längre än t.ex. vanligt nagellack :)
Har iaf hittat två designer på naglar, jag har länge varit sugen på att göra leopard mönster så det är alternativ 1 sen hittade jag en supersöt design med hjärtan som är allternativ 2, vilken ska jag välja?


1 Den snygga leopard designen (utan det rosa underlacket)

Eller


2 De supersöta hjärtnaglarna?

Kanske gör leoparden först innan jag åker till Alanya och de rosa när jag kommer hem?

Jaja, det tål att tänkas på! Nu är det förresten bara 18 dagar kvar (!!!) tills jag o brudsen sticker :D Har nästan redan blivit lite smånervös.. men det ska nog gå bra. Sandra började snacka om att bli våldtagen av en turk och grejer , nej usch nu får hon lägga av! Vi ska ha kul och hålla ihop så ordnar allt sig nog till det bästa;) Fast lite läskigt tyckte jag ju att det lät förstås.. men nej nu ska vi tänka possitiva tankar! Alanya here we come, watch out ;) haha

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback