The Shoes

2009-11-01 @ 00:20:34
As I promised, pictures of my new shoes;


Din Sko 399:- Sååå himla grymt sköna !!! LOVE

Belle Shoes 399:- Äckligt snygga :)

Close up på spännet

Åh, de är ju så sjukt snygga! Hihi :) Jaja, har iaf kollat klart på "Tre systrar och en mamma" för en stund sen som gick på fyran , rolig och mysig film :) Fast jag störde mig rätt mycket på att de har översatt titeln på filmen helt cp, fast det brukar de ioförsig göra, på engelska heter filmen nämligen "Because I said so" hum.. finner ingen likhet i dessa två titlar? Gör ni?

Well, har ju legat inne hela dagen och kurerat mig för att försöka bli frisk.. går väll lite sisådär med det, har dock ingen feber men har istället börjat hosta mer. Ni vet sånn där äcklig slemhosta... uäck!

Funderar på att försöka sova för att inte vända dygnet helt, somnade inte fören typ strax före fyra igår.. Fast å andra sidan är jag inte det minsta trött. Men vi får väll se, helst av allt skulle jag vilja dra ut och hinka bärs haha, men det blir det inget av minsann. Puss sålänge lovers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback