What a Lovely day!

2009-11-19 @ 12:15:43
Börjar dagen med att vakna upp till ett sms med texten; " Längtar otroligt mycket! Du förgyllde just min dag :) Puss" Så med en bra magkänsla skuttar (läs;släpar) jag mig ner till köket och till min stora lycka finns det både ägg och äppeljuice i kylskåpet (hade nämligen en dröm under natten om hur sjukt gott det skulle vara med äppeljuice till frukost). Lagar lite frukost till mig själv i lugn o ro, slår mig ner i soffan framför tvn och konstaterar att det är LA Ink på 6:an ! Y-E-S

Så nu har jag varit duktig och städat mitt rum, ska åka ner med Papi till hans jobb när han är färdig med sin lunch. Ska välja ut färg till mitt rum som jag planerat måla om innan nästa fredag! Sen är det dags att möta upp Jessica och svänga förbi SunVideo för att sluta vara så himla blek ;) Därefter (när vi är bruna och läckra vill säga) så blir det en promenix hem till Jessica för te drickning och babbel !

Ska även försöka hinna förbi SuperFarmor på en fika, sen är det dags att röra sig hemåt och hoppa in i duschen, fräscha till sig lite, möta upp darling Sophia som jag knappt träffat sen vi kom hem från Turkiet (dåligt,dåligt), dricka lite öl med henne antingen hemma hos C eller på Akter. Och sist men inte minst tåget till en väntande gosig varm famn att tryggt somna i .

Jag sa ju det, what a lovely day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback