Wednesday

2009-11-04 @ 14:51:21
Hej hopp gummisnopp!

Ska alldeles strax ta en promenad hem till jenny för en kaffe och ett skobyte :)
Men först tänkte jag bara köra en liten snabb update om de senaste blogglösa dagarna.
I måndags blev det inge syande, men åt lunch  med Johanna och sen fikade vi med Wilsson. På kvällen åkte jag, johanna och sandra in till täby och kollade på filmen "Trubbel i paradiset", ganska bra men den fick mig att längta tillbaka till Alanya sjuukt mycket.. Efter bion blev det språngmarsch till tåget, sen bussen hem till wilsson där hon och jag spelade  buzz och sjöng singstar ;) Sen en mittinatten förflyttning till båten där vi spelade Jeopardy till klockan halv fem på morgonen innan vi somnade :) Dagen efter kom Jenny o Jocke förbi på en fika, sen tog ja o wilsson bussen hem till mig och käkade lunch/middag. Sen snålade jag skjuts ner med wilsson, jimmy o sarah till sunvideo och så knatade jag hem till älsklings farmor för en fika , 4 timmar senare tog jag bussen hem och somnade nästan på en gång.

later sweethearts

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback