Sleepless..

2009-11-12 @ 23:30:04
Ja ja, jag vet . SKIT KASS UPPDATERING

Men men, tur att det är jag som väljer när jag känner för att skriva ;) Fast jag vet ju att jag själv blir skit irriterad om inte andra uppdaterar ofta.. haha. Well, ska försöka bättra mig iaf! Promise

Jobbade natt igår/idag , skulle vara en sov-natt men nej det är klart att Linda inte kunde sova.. sov 1 ½ timme på soffan, dessför innan var jag vaken i 23 timmar.. usch. Så imorse när Mami kom och hämtade mig gick ögonen i kors, somnade bums när jag kom hem men var ändå duktig och gick upp vid ett tiden för att inte fucka upp hela dygnet!

Så idag har jag väll inte gjort ett jävla skit kan man väll säga. Var och fikade med Wilsson o Jimmy nu på kvällen, annars har soffan varit min bästa vän hela dan ;) Ska iaf jobba 8-17 imorgon, blev inkallad tidigare än planerat. Sen blir det hem och käka middag, fixa iordning mig och sen är det dax för fest hemma hos Rasmus! Wihoo :) Alltid trevligt med party ;) Fast som vanligt så har jag ingen jävla aning om vad jag ska ha på mig... suck!

Slänger in ett inlägg imorgon kväll innan jag sticker ut, ska försöka lägga upp dresscode och facelook ! Dock blir det med min "super bra mobilkamera" men det får duga sålänge. Så nu är det väll dags att nanna kudde, ska upp om 7 timmar :)

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback