Party weekend !

2009-11-22 @ 18:07:13
Hejsan hoppsan :) Idag är det söndag och Linda ♥ sängen ! mahaa ;)
Har iaf haft en rolig (läs;alkoholig) helg. I torsdags mötte jag upp Sophia, Anna-Sara och C på Akterbaren för att dela en kanna öl med Sophia :) Var väldigt trevlans! Sen tog jag tåget till Jacke, fortsatte dricka öl hemma hos honom och babblade en massa i flera timmar. Vaknade dagen efter av att gullungen Sophia ringer och väcker oss, tar en promenad hem till Sophia för "julfika" , blev öl, kaffe, bullar och pepparkaks ballerina :) mums.
Sedan tåget hem till berga för att lite snabbt slänga mig in i duschen och göra mig någorlunda fräsch, sen bar det av hem till Max på lite galej ;) Kvällen slutade iaf med att stackars Jacke fick hålla armkrok med mig från nattbussen hem till honom för att jag inte skulle vingla ut i vägen... jaja, så kan det va ;)

Igår så åkte vi till berga ganska tidigt, lagade lunch och sen småplockade jag lite hemma innan folket började droppa in. Vi blev väll typ 12 tror jag? Var trevlig stämmning (förutom jag som var typ partypooper kändes det som, jag var sjukt trött). Men iaf, vid elva tiden kom mami o papi hem så vi drog hem till Max igen där det blev 2 groggar och sedan hemgång vid halv två. Denna gång var det min tur att se till så att inte Jacke vinglade iväg ;) haha, fyllekajor är vi allihopa.

Så ikväll blir det mest lugnt, kanske ska träffa Wilsson o Johannie lite senare, får se om man orkar ta sig upp ur sängen.. hah.
Hittade iaf några bilder från fredags kvällen så de åker upp;

 
Sweet Johanna :) ♥

Maxxie- the party host ;)

Me & Jesss ♥

People :)

Well, that's all for now bitches!
Pussilago ;)*

Kommentarer

Postat av: Anonym

Hahahaha MAGEN på tjejen i "Me & Jesss ♥" bilden. Fyfan.

2009-12-05 @ 15:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback