Over and out

2009-11-29 @ 22:44:25
God kväll :)
Haha vad klyschigt.."god kväll.." Jaja, ligger iaf hemma i sängen och ska strax sova . Kan ju lova att jag nehöver min skönhetssömn efter att ha sovit 5 timmar 3 nätter i rad.. och jobbat häcken av mig! Synd om mig ;) Har precis preppat mig med nässpray, är sjukt snorig och hostar, IGEN blääää.

Efter jobbet i fredags var vi ju på Erotikmässan vilket var kul :) Åkte med Jimmy, Wilsson, Jessica, Sophia och födelsedags barnet Sarah ! Kom hem vid två tiden och totaldog så fort jag nuddade kudden. Och igår drog jag ner till akter efter jobbet med Sandra o Linn, trevlans. Träffade både gamla vänner och nya :) Sen var Pelle snäll att hämta mig och köra mig hem till Maxxie så att jag kunde pussa lite på Jacke ;) Hemma vi två igår oxå, dock betydligt mer alkohol påverkad än kvällen innan.. så imorse var jag helt rödsprängd i ögonen och Mami gav mig ett paket tuggummi för hon tyckte att jag luktade gammfylla ;P haha. Gjorde nya naglar hos Camilla efter jobbet idag oxå, blev svart rosa :D

Men men ska prata klart med Mariababe i telefon nu , sen sova!
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback