Jahapp..

2009-11-22 @ 23:20:23
.. nu var godispåsen nästan slut och magen strejkar. Gott med lite godis ibland faktiskt, fast jag är mer av en "mat-människa" istället för chips o godis!

Är så jäkla lycklig just nu, allting bara flyter på och känns så himla bra! Jobbet går framåt, jag har världens finaste vänner, vi hittar på en massa skoj för det mesta, och jaa.. sen kanske det har lite att göra med att jag har träffat en väldigt gullig människa ♥ Dock har jag ingen aning om vart det leder, eller om det ens gör det. Jag är bara glad att få ha han i mitt liv, han ger mig glädje och en trygg famn att somna i. Och det räcker alldeles utmärkt för mig!

Dessutom så har jag en massa kul att se fram emot :

Erotikmässan - Åker dit på fredag efter jobbet :) Tycker det är kul som fasen !
Wilssons födelsedag - Jaa, jag kan ju inte skriva på bloggen vad som händer eftersom damen läser.. men kul ska det bli! Hihih :)
Julafton - Blir första julen i nya huset, och sen ofc tommys ;) mohaha
Nyårsafton - Då blir det ju galej utav tusan ! Wihooo
Riga - Drar en kryssning efter årsskiftet :) ALLTID kul !
Min 20 års fest - Det kan ju bara inte bli tråkigt!?! ;)
Magaluf bartender kurs! - Blir troligtvis i början av sommaren, 3 veckor!!! Svinkul :):):)
Alanya - Back to Turkey, den här gången i 2 veckor!

Känns så himla toppen allting just nu, kan det inte alltid få va såhär ?


PussPuss ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback