Hej, jag har inget liv..

2009-11-10 @ 00:08:22

Haha nej då, men December är det så jävla fullproppat med jobb så jag lär ju typ bo på jobbet;) Dock ska man väll inte klaga.. kommer ju säga cashingcashingcashing i januari !! Wiie.

Har iaf vart på jobbet idag, hade konferans. Ganska kul att få vara med och påverka faktiskt! Det planerades bl.a. julbord som blir av den 7 december! Ska bli kul som fan, blir på nån libanesisk resturang på Östermalm, den hette Sahara om jag inte minns fel? Sen blir det heldags kurs också, antingen samma dag som julbordet eller den 9:e, ska faktiskt bli spännande, jag tycker att det är bra att få lära sig "vad man egentligen jobbar med" haha nu lät det som om jag inte har nån aning om vad jag håller på med på jobbet... :P

Blev ju vin i lördags, började hemma hos mig med Mariababe. En flaska vin och tre öl senare var vi på inflyttningsfest, hade trevligt som attan :) Klampade iaf in hemma runt kvart i sex på morgonen.. hah lyckat;) Så igår mådde man väll som man förtjänade.. blev iaf en fika i Täby med Madde o Jennie :) Sen direkt hem, slapp slapp i soffan !

Veckans planer;
Måndag: Jobba 07-08.30 - Konferans 08.30-11.10 - Schemaplanering 11.10-12.00 - Fika hos Farmor - Middag - Fika hos Sandra.
Tisdag: Jobba 13-17 - Träffa Wilsson o Johanna - Sova - Gå upp mitt i natten (för att ställa om dygnet)
Onsdag: Karolinska sjukhuset med Farmor 09-? - Sova - Jobba 20.45-08.15 (vakande natt)
Torsdag: Sova - ?
Fredag: Jobba 13-17 - Öl?
Lördag: Bakis? - ?
Söndag: Egen tid

Jaa, så ser väll veckan ut i stora drag, blir ju alltid lite ändringar hit o dit. Känns inte så himla kul att behöva gå och lägga mig skit tidigt imorgon för att sedan gå upp mitt i natten.. ja menar, vad ska jag hitta på lixom? Får väll blogga superduper mycket ;) haha..

Juste, vi har inget varmvatten och ingen värme hemma för tillfället :/ Håller på att byta ut värmepumpen, så jag hoppas fan det är klart imorrn, vill ju kunna duscha!

That's all for now bitches ;) LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback