Goddagens !

2009-11-14 @ 15:01:14
Är hemma just nu, färdig fixad inför överrasknings middagen vi ska ha för min faster. Ska åka dit om ca. 30 minuter! Sen ska jag hem igen, färga håret (utväxten), duscha, shave everywere ;), fixa hår och smink (kör på naturell nu när vi ska till min faster för att inte slita på min vackra hy!) och så måste man ju som vanligt hitta något att sätta på sig.. suck. Tycker att mina nya kläder jag beställde för några dagar sen kan ta och komma nu!

Sen ska jag iaf förhoppningsvis hem till Viktoria and drink some wine! Sen blir det hemgång med Mr.Hemlig ;) hihi

Puss sålänge

Kommentarer

Postat av: Anonym

LIIIIIIIIIINDA kolla in bliderna från igår,

dom är as roliga :)

2009-11-14 @ 16:03:52

Postat av: Anonym

LIIIIIIIIIINDA kolla in bliderna från igår,

dom är as roliga :)

2009-11-14 @ 16:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback