God natt

2009-11-27 @ 00:01:50
I inlägget jag skrev tidigare idag så var jag ju påväg att fixa mig innan jobbet , skulle vara där kl 18.00. Men nej då, telefonen ringde 17.18 och jobbet undrade vart jag höll hus? Så det var snabba puckar in i bilen och fick skjuts av snälla Mami. Blir grymt irriterad när det står en tid i pärmen och jag får sms om en annan tid.. suck.

Men men, timmarna på jobbet flög iväg, var ganska stressigt hela tiden. Tog bussen vid halv tio och svängde förbi Jessica för en kopp te och godis :)

Jag måste bara en än gång säga att jag mår så himla bra just nu, jag är harmonisk, sprallig, fylld av livsglädje och LYCKLIG! Dessa känslor har jag inte känt på flera år.. men nu äntligen. "Kompis det går bra nu" Hehe
Och återigen TACK alla mina fina, underbara, gulliga, söta, fantastiska, spektakulära, otroliga, enastående vänner!!! Ni är mitt allt :) Jag tackar fan gud för att få ha så fina människor runt omkring mig <3 Kom ihåg att ni betyder !

Nu ska jag ta och gå och lägga mig med en lycklig känsla i magen och värme i hjärtat <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback