Blev just sjukt sugen på...

2009-11-02 @ 00:09:10

... att sy! Så imorgon åker tammefan symaskinen fram, inte för att jag vet vad jag ska sy för nått, en klänning? en kjol? jag skulle ju iåfs behöva sy in kanterna på min pälsväst + päls "halsduk". Kanske borde sy en egen nyårs klänning i år? Det vore ju lite kul, då ser man ju definitivt inte ut som alla andra :)

 

Well, har iaf nyss kollat på "Djävulen bär Prada" som alla andra I guess ;) Så sjuukt bra film , I love it ! Bestämde med Wilsson att vi ska fika imorgon :) Trevlans . Jag har ju en massa social tid att catch up nu efter min sjuklings helg, visserligen är jag inte helt frisk än, men fika har ingen dött av !

Lot's of Love  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback